La Casa del Bosc

La Fundació Boscos va portar a terme l’any 2008 la remodelació de la Casa del Bosc. El projecte va consistir en la recuperació d’un edifici singular -situat al centre històric de Santa Coloma de Farners (La Selva), al carrer Jacint Verdaguer, número 3- per convertir-lo en l’espai de trobada del sector forestal.

La Casa del Bosc neix amb la idea de ser un espai destinat a la divulgació i a la comunicació forestal, així com a la formació, la informació i l’intercanvi de coneixements vinculats al món forestal. També hi tenen cabuda la transferència de tecnologia al sector, la dinamització de la gestió forestal sostenible i la promoció dels béns i serveis del bosc.

Actualment acull les oficines de la Fundació Boscos, el Consorci Forestal de Catalunya, la cooperativa Serveis Forestals, l’ADF Farners–Argimont-Sils, el Centre Tecnològic Forestal de Catalunya i ARCmed, l’associació de propietaris forestals de l’Arc mediterrani.